påskdagen (04/04)

Hej!

Nu har jag fått en blixtide, tänker åka till IKEA, o City Grossen och titta lite.. vet inte om min rullstol kommer o vara baktung, när jag kommer tillbaka.. Jag ska informera er, ha en bra dag mina vänner.

´Tittade in i *City Gross och hittade dessa kuddar, som jag letade efter. De var acceptable åt plånboken.     
´Tittade in i *City Gross och hittade dessa kuddar, som jag letade efter. De var acceptable åt plånboken.                              
Jag var även på IKEA o fikade. Men som bilder visar, tog jag något till min te som jag borde inte gjort. Så jag var arg på mig själv. Det hade varit bättre om jag äter lite morrötter istället. Ibland det är så.

Jag var även på IKEA o fikade. Men som bilder visar, tog jag något till min te som jag borde inte gjort. Så jag var arg på mig själv. Det hade varit bättre om jag äter lite morrötter istället. Ibland det är så.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ge mig lite morötter så jag kan se bättre

2010-04-16 @ 16:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0