Dans

Jag har många intessen i mitt liv, dansen är en av dom så jag åker runt Sverige och lyssnar på olika dans band. Mina favoriter är Cavalkad och Mats Bergmans. Många tror att handikapade inte kan vara på dans golvet, men man måste våga ta sig fram i livet. Vi har inte önskat att bli handikapade, det är ödet. När jag är ute bland mina vänner känner jag inte mig som handikapad, utan som vilken person som hälst.
 
Calvakad gruppen & Jonas, songaren
Bilden hämtas från: cavalkad.se
 
Mats Bergmans gruppen & Linus, songaren
 Bilden hämtas från: matsbergmans.nu


Kommentarer
Postat av: Dansbandsfrun

Hej min vän! Jag visste inte att du hade en blogg, Va kul!!

Ja, dans och dansbandsmusik är härligt. En speciell grej som gör att många människor mår bra är ju glädjen och känslan som det förmedlar.

Ha en fortsatt bra Påsk! kram

2010-04-03 @ 20:03:44
URL: http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Hej vilka härliga bilder

2010-04-16 @ 16:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0